Parhaat myyntipäivät verkkokauppiaalle

Sesongeilla ja brändätyillä shoppailupäivillä on merkittävä vaikutus verkkokauppojen asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Erityisesti joulumyynti sekä välipäivien alennukset ovat tunnetusti todella suuria myyntisesonkeja. Lisäksi esimerkiksi Yhdysvalloista peräisin olevat ostospäivät, kuten Black Friday ja Cyber Monday, ovat lähteneet kovaan kasvuun myös Suomessa. Asiakkaat osaavatkin odottaa verkkokaupoilta tietynlaisia alennuksia sekä tarjontaa eri sesonkeina, ja verkkokaupan tulee täyttää asiakkaiden odotukset, jos haluaa saada parhaan hyödyn tästä momentumista. 

Lue lisää

In-app korttimaksaminen sovelluksissa ja verkossa

Fyysisen kaupan, verkkokaupan ja applikaatiomaksamisen raja on hämärtynyt entisestään, kun verkko-ostoksia voi maksaa mobiilisovelluksessa ja fyysisen kaupan tuotteita verkossa sekä mobiililla. Auton tankkaukseen ei esimerkiksi välttämättä tarvita enää maksukorttia, vaan polttoaineen voi maksaa mittarin sijasta älypuhelimeen ladatun applikaation kautta. Nykypäivänä vaivaton maksaminen, jossa sovittu summa veloitetaan jatkuvana laskutuksena tai suoraan maksukortilta, on mahdollista niin puhelinapplikaatioissa kuin verkkopalveluissakin. Erilaiset kuukausi- ja vuosimaksulliset palvelut, eli kestotilaaminen, onkin suosiossa.

Lue lisää

Express Checkoutilla entistä sujuvampaa ostamista

Kansainvälisen tutkimuksen mukaan verkkokauppiaat, jotka seuraavat myyntilukujaan, ovat havainneet keskimäärin 18 % kasvun myynnissä otettuaan PayPalin Express Checkout -palvelun käyttöön (Ipsos 2011). Mikä tekee PayPalilla, Masterpassilla ja muilla digitaalisilla lompakoilla maksamisesta sitten niin helppoa, että se kasvattaa myyntiä?

Lue lisää

Uusinta Twitterissä