Monikanavaisuus ja verkkokaupan myynti

Monikanavaisuudella tarkoitetaan sitä, että kuluttajat ovat yhteydessä kauppaan monen eri kanavan kautta. Kuluttajat hyödyntävät sulavasti monipuolisia omnichannel-ominaisuuksia liikkuen vaivattomasti eri kanavissa: he etsivät tietoa yrityksestä verkossa, jakavat kiinnostavia juttuja somessa, asioivat kivijalkaliikkeessä sekä ovat yhteydessä asiakaspalveluun chatin kautta. Ostopäätös ja asiakkuus voi siis syntyä ihan missä kanavassa tahansa, mikä aiheuttaakin usein kauppiaalle päänvaivaa. Miten varmistetaan, että asiakaskokemuksen taso on yhtä laadukas kaikissa palvelukanavissa?

Lue lisää

Maksamisen myytit osa 3 - Verkkokaupan kirjanpito on vaikeaa

Olemme kuulleet useilta asiakkailtamme, että maksunvälittäjien yleisesti käyttämä koontitilitys on vaikeuttanut verkkokaupan tilitysten käsittelyä ja kirjanpitoa. Tämä on yleinen ongelma varsinkin suuremmilla verkkokaupoilla, joilla maksujen kohdistaminen manuaalisesti kirjanpidossa vie paljon aikaa ja resursseja. Mutta tarvitseeko verkkokaupan kirjanpidon olla vaikeaa?

Lue lisää

Verkkokaupan perustaminen- 3 vinkkiä toimivaan verkkokauppaan

Verkkokauppa-ala kasvaa ja kehittyy tällä hetkellä kovaa vauhtia. Kuluttajien tottumukset muuttuvat ja ostoksia tehdään yhä enemmän mobiililaitteilla. Tämä vaikuttaa myös maksutapojen käyttöön ja mobiilimaksutavat ovatkin kasvattaneet suosiotaan. Muutoksista ja kehityksestä huolimatta on joitakin perusasioita, jotka muodostavat toimivan verkkokaupan kulmakivet. Kotipizzan tietohallintojohtaja Janne Reimari puhui näistä asioista Maksuturvan Kysy Maksamisesta –videosarjan toisessa osassa.

Lue lisää

Uusinta Twitterissä