Suomi täyttää tänä vuonna 100 vuotta. Itsenäisyyttä on juhlittu mitä erilaisimmin tuottein ja tapahtumin. Halusimme myös Maksuturvassa kunnioittaa 100-vuotista Suomea ja teemaan sopivasti kerromme alla 100 syytä ottaa Maksuturvan palvelut käyttöön verkkokaupassa. Meillä on Maksuturvassa hyvä tiimi asiantuntijoita ja mukava yhteishenki – lisäksi pidämme työstämme ja haluamme aina tehdä parhaamme, huumoria unohtamatta! Toivottavasti tämä näkyy hyvänä palveluna.


  1. Suomalaisuus
  2. Avainlippu
  3. Hyvät kampanjat – juuri nyt Suomi 100 v. & Maksuturva 10 v. –kampanja!
  4. Älykkäät palvelut
  5. Nopea asiakaspalvelu
  6. Asiakkaiden tarpeet ymmärtävät myyjät
  7. Auttavainen ICT-tuki
  8. Taitava taloushallinto
  9. Toimistokoira(t)
  10. Monipuoliset maksutavat
  11. Selkeät maksupaketit
  12. Edelläkävijyys
  13. Hieno toimisto merenrannalla – tervetuloa ihailemaan maisemia!
  14. Hyvä yhteishenki
  15. Tiimipelaaminen
  16. Fruitbox (ja muuta pientä naposteltavaa vieraille)
  17. Yrittäjyys
  18. Henkilökohtainen palvelu
  19. Uusimmat ominaisuudet
  20. Palautusten hallinnan työkalut
  21. Toistuvat veloitukset
  22. Mobiilimaksaminen
  23. Projektien johtaminen
  24. Maksamisen ja logistiikkatiedon älykäs yhdistäminen
  25. Räätälöinti
  26. Joustavuus
  27. Osaaminen
  28. Pitkäjänteisyys
  29. Sitoutuneisuus
  30. Huumorintaju
  31. Kunnianhimo
  32. Halu kehittyä aina paremmaksi yrityksenä
  33. Palveluiden jatkuva kehittäminen ja uudistaminen
  34. Asiakaslähtöisyys
  35. Korkea työmoraali yritetään aina parhaamme
  36. Erittäin korkea asiakastyytyväisyys
  37. Apu on aina saatavilla
  38. Verkkokauppiaiden tukeminen
  39. Kaikille kaikkea – sekä pienille että isoille
  40. Meille voi soittaa milloin vain ja missä asiassa vain (aukioloaikoina :D)
  41. Pyritään löytämään yhdessä vastaukset kysymyksiin
  42. Osataan neuvoa monissa asioissa
  43. Asiakaspalvelun saa aina puhelimen päähän
  44. Tyytyväiset asiakkaat
  45. Tyytyväiset käyttäjät eli ostajat
  46. Tyytyväiset työntekijät
  47. Verkko-ostajan palvelut, jossa ostajat voivat seurata tilauksen tilaa
  48. Bruttotilitys
  49. Tapahtumakohtaiset tilitykset (myös bruttona!)
  50. Muut monipuoliset tilitysmallit
  51. Multivendor-tilitykset kauppapaikoille
  52. Hyvät raportointityökalut
  53. Tilastointityökalut
  54. Valmius tehdä muutoksia tarvittaessa
  55. Kansainvälinen, mutta silti kotimainen toimija
  56. Laaja osaaminen eri alueilla
  57. Asiantuntevat työntekijät
  58. Asiat tulee hoidettua
  59. Aito kiinnostus auttaa verkkokauppiaita myynnissä
  60. Halu auttaa verkkokauppiaita palvelemaan asiakkaitaan paremmin
  61. Tyytyväisyystakuu
  62. Turvallisuutta ostajille
  63. “Välikäsi” verkkokaupan ja ostajan välillä – vähentää verkkokaupan työtä
  64. Toiminnassamme yhdistyvät pankkialan turvallisuus ja palvelualan asiakaslähtöisyys
  65. Erilaiset integrointimahdollisuudet (esim. ERP)
  66. Valmiit integroinnit verkkokauppaohjelmistoihin
  67. Ilmaiset maksumoduulit
  68. Verkkokauppiaiden tukeminen teknisissä asioissa
  69. Integrointiohjeet
  70. Maksutavat sopivat myös verkkokaupoille, jotka myyvät ulkomaille
  71. Hyvät asiakasreferenssit
  72. Työntekijämme ovat kokeneita kaupan alan, sähköisen liiketoiminnan, pankkialan ja tietotekniikan asiantuntijoita
  73. Extranet, eli kauppiaiden oma portaali maksujen hallintaan
  74. Joustava palvelu: valitse sinulle sopivat maksutavat ja ominaisuudet
  75. Kaikki maksutavat samasta paikasta
  76. Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa
  77. Maksuturva Group Oy ja sen kaikki korttimaksamisen tekniset kumppanit ovat PCI DSS -sertifioituja
  78. Käyttöpalveluiden palvelunhallinta ja tietoturva on sertifioitu ISO/IEC 20000 ja ISO/IEC 27001 –standardien mukaisesti
  79. Sähköinen palautuslomake – ainutlaatuinen palvelu, jossa ostaja voi ilmoittaa palautuksesta Maksuturvan järjestelmän kautta
  80. Ilmaisia oppaita ja e-kirjoja verkkokauppiaille
  81. Selkeä hinnoittelu – ei piilokuluja!
  82. Helppo käyttöönotto
  83. Määrätietoisuus
  84. Motto “Vain paras kelpaa”
  85. Haasteet otetaan rohkeasti vastaan
  86. Verkkokauppaa tukevat materiaalit, kuten mainosbannerit, maksutapakuvaukset jne.
  87. Palvelua voi testata veloituksetta
  88. Turvallisuus ja luotettavuus: toimintamme on Finanssivalvonnan sääntelyn alaista, ja kaikki tiedonsiirto tapahtuu salattuja yhteyksiä käyttämällä
  89. Palvelu on kuluttajalle ilmainen
  90. Kuluttajat luottavat Maksuturvaan
  91. Kaikki on mobiilioptimoitua
  92. Maksuturva tukee myös kuluttajia ja auttaa kysymyksissä
  93. Tyytyväisyystakuu-palveluissa viestimme ostajille tilauksen tilanteesta: lähetämme mm. maksuvahvistuksen ja tietoa toimituksesta
  94. Läpinäkyvyys
  95. Useita lisäoptioita maksutavoissa – Jokaiselle verkkokaupalle ja ostajalle löytyy sopiva vaihtoehto lasku- ja erä/osamaksupalvelujen joukosta
  96. Kasvava yritys
  97. Omnichannel otettu huomioon – meiltä saa myös maksupäätteet ja Lasku/Erämaksun kivijalkakauppaan
  98. Palveluja monenlaisiin tarpeisiin: verkkokauppoihin, verkkopalveluihin, mobiilisovelluksiin ja kivijalkaan
  99. Yrityslasku B2B-kauppaan
  100. Matalan hierarkian organisaatio – vastaukset kysymyksiin saadaan nopeasti ja asiat saadaan hoidettua tehokkaasti

Topics: myynti, verkkokauppa

Uusinta Twitterissä