Haastattelussa Maksuturvan toimitusjohtaja Mikael Smeds

 

Kysymys No 1: Miksi olette ryhtyneet tarjoamaan Maksuturva-maksupäätteitä?

Vastaus: Olemme jo vuosien ajan tarjonnet verkossa kaikkia maksutapoja, joita tehokkaaseen verkkokaupankäyntiin tarvitaan. Kaupan alalla on tällä hetkellä huutava pula maksamisen palveluista, joissa ostokokemus pystytään tarjoamaan sekä kuluttajan että kauppiaan kannalta yhdenmukaisella tavalla. Asiakaskuntamme on jo kauemman aikaa kysellyt sellaisten maksupäätteiden perään, jotka toimisivat saumattomammin verkkomaksamisen rinnalla.

Kysymys No 2: Miksi olette valinneet Maksuturva-maksupäätteiksi Atos Worldlinen Yomani ja Yoximo -maksupäätteet?

Vastaus: Lähtökohtanamme on, että niin laatu, käyttökokemus kuin toimintavarmuus ovat korkealla tasolla. Yoximo-mobiilimaksupäätteissä arvostamme suuresti niiden kestävyyttä. Maksupäätteet ovat erittäin pitkäikäisiä ja säilyttävät toimintavarmuutensa myös kovissa olosuhteissa. Pöytämallisten Yomani-maksupäätteiden osalta pelkästään jo Suomen markkinat osoittavat niiden ylivertaisuuden – päätteet tulevat vastaan valtaosassa Suomen kaupoista. 

Maksuturva_maksupaatteet_Mikael_Smeds.jpg

Kysymys No 3: Mitä erilaisia Maksuturva-maksupäätteitä tarjoatte?

Vastaus: Tarjoamme kolmen eri kategorian maksupäätteitä. Ensimmäinen ryhmä on mobiilit kuittitulostimella varustetut 3G-WiFi-maksupäätteet, jotka toimivat lähes missä vaan. Toinen ryhmä on pöytämalliset, kuittitulostimella varustetut erillismaksupäätteet. Kolmas kategoria on kassajärjestelmiin integroidut maksupäätteet, joissa Maksuturvan vahvuutena on kyvykkyys yhdenmukaisempaan raportointiin sekä omnichannel-pohjaiseen palautuskäsittelyyn.

Kysymys No 4: Kuinka nopealla toimitusajalla maksupäätteet saa Maksuturvalta?

Vastaus: Yksi vahvuutemme on, että pystymme toimittamaan kumppanimme kanssa Maksuturva-maksupäätteet asiakkaalle parin päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet tilauksen.

 

Kysymys No 5: Mitä julkistuksia Maksuturva-maksupäätteiden osalta on luvassa vuoden 2016 aikana?

Vastaus: Periaatteemme tuotekehityksessä on se, että kehitämme ratkaisuja yhteistyössä asiakkaittemme kanssa ja heidän tarpeidensa pohjalta. Tulemme vuoden aikana julkistamaan useita asiakasprojektiemme tuloksia, jossa omnichannel-ominaisuudet tulevat olemaan keskiössä. Rohkaisen kaikkia nykyisiä ja tulevia asiakkaitamme kertomaan tarpeistaan meille, niin voimme huomioida ne tuotekehityksessämme. Vuodesta 2016 on tulossa mielenkiintoinen - onhan tässä yksi toimija vastikään myös poistumassa markkinoilta.

 

Maksupaate.pngMaksupaate_2.png

 

Tutustu Maksuturva-maksupäätteisiin tästä 

Topics: maksupalvelut

Uusinta Twitterissä