Verkkokauppa-asiakkaan tyytyväisyys määrittelee varsin pitkälle myös verkkokauppiaan menestystä. Asiakasta kannattaakin kuunnella - mielellään usein ja sopivissa kohdissa!

Kuvitellaanpa hetki yhdessä tyypillinen verkkokauppaostoksen tarina:

  • asiakas löytää verkkokaupasta sopivan tuotteen (löydettyään ensin kauppaan!)
  • käy läpi ostoprosessin verkkokaupassa
  • maksaa tuotteen maksupalvelussa
  • tilaus siirtyy verkkokaupan taustassa käsiteltäväksi kauppiaalle
  • kauppias keräilee ja pakkaa tilauksen, tulostaa sopivat paperit mukaan
  • vie paketin postiin
  • .. ja lopuksi asiakas saa paketin, tavalla tai toisella.

Onko kaikki nyt hyvin? Mahdollisesti. Tuote on saapunut perille ja kauppias on saanut rahansa.

Mutta:

Topics: surveypal, palautustenhallinta, palaute, palautteenhallinta, verkkokauppa, prosessit

Uusinta Twitterissä