Miksi konversio on keskeistä verkkokaupassa?

Maksuturvan rahoituspalvelut-yksikön asiakkuuspäällikkö Matti Heiskanen kertoo miksi konversio on keskeistä verkkokaupassa. Verkkokaupan konversio tarkoittaa käytännössä sitä, kuinka moni kävijä vie ostoksen loppuun saakka. Tämä on jatkuvasti kuuma puheenaihe verkkokauppa-alalla ja syystäkin: konversiota voi useimmissa verkkokaupoissa parantaa ja tämä onkin keskeinen osa verkkokaupan liiketoimintaa.

Lue lisää

Maksamisen trendit vuonna 2016

Kun vuosi vaihtuu, on aina yhtä mielenkiintoista tehdä katsaus menneeseen vuoteen ja yrittää kurkistaa tulevaan. Viime viikot ovat tuoneet tullessaan myönteisiä uutisia talouden tilanteesta ja varsinkin verkkokaupan kasvusta (esimerkiksi Talouselämä 15.12.2015). Pitkän synkistelyn jälkeen näitä uutisia onkin ilo jakaa.

Lue lisää

Verkkokaupan myynnin ja muiden avainlukujen raportointi

 
Jotta verkkokaupan talous pysyy hallinnassa ja kauppias perillä siitä missä mennään, kannattaa muutamia mittareita seurata ja analysoida niin verkkokaupan kirjanpidon kuin rahaliikenteenkin näkökulmasta. Listasimme verkkokaupalle tärkeät luvut.

Lue lisää

Uusinta Twitterissä