Miksi konversio on keskeistä verkkokaupassa?

Maksuturvan rahoituspalvelut-yksikön asiakkuuspäällikkö Matti Heiskanen kertoo miksi konversio on keskeistä verkkokaupassa. Verkkokaupan konversio tarkoittaa käytännössä sitä, kuinka moni kävijä vie ostoksen loppuun saakka. Tämä on jatkuvasti kuuma puheenaihe verkkokauppa-alalla ja syystäkin: konversiota voi useimmissa verkkokaupoissa parantaa ja tämä onkin keskeinen osa verkkokaupan liiketoimintaa.

Lue lisää

Verkkokaupan perustaminen- 3 vinkkiä toimivaan verkkokauppaan

Verkkokauppa-ala kasvaa ja kehittyy tällä hetkellä kovaa vauhtia. Kuluttajien tottumukset muuttuvat ja ostoksia tehdään yhä enemmän mobiililaitteilla. Tämä vaikuttaa myös maksutapojen käyttöön ja mobiilimaksutavat ovatkin kasvattaneet suosiotaan. Muutoksista ja kehityksestä huolimatta on joitakin perusasioita, jotka muodostavat toimivan verkkokaupan kulmakivet. Kotipizzan tietohallintojohtaja Janne Reimari puhui näistä asioista Maksuturvan Kysy Maksamisesta –videosarjan toisessa osassa.

Lue lisää

Uusinta Twitterissä