Verkkokaupan konversio – 4 yleistä virhettä jotka jäävät huomaamatta

Verkkokaupan konversio ja konversioprosentti – nämä ikuiset kauhunsanat ja murheenkryynit monelle verkkokaupalle. Verkkokaupan konversiota yritetään parantaa monella eri tavalla, mutta joskus perusasiat eivät ole täysin hallussa eikä haluttua konversion kasvua saada aikaiseksi. Olemme huomanneet verkkokaupoissa toistuvia konversioon liittyviä virheitä, joten listasimme 4 yleistä mokaa, jotka ehkä jäävät verkkokaupalta huomaamatta.

Lue lisää

Miksi konversio on keskeistä verkkokaupassa?

Maksuturvan rahoituspalvelut-yksikön asiakkuuspäällikkö Matti Heiskanen kertoo miksi konversio on keskeistä verkkokaupassa. Verkkokaupan konversio tarkoittaa käytännössä sitä, kuinka moni kävijä vie ostoksen loppuun saakka. Tämä on jatkuvasti kuuma puheenaihe verkkokauppa-alalla ja syystäkin: konversiota voi useimmissa verkkokaupoissa parantaa ja tämä onkin keskeinen osa verkkokaupan liiketoimintaa.

Lue lisää

Verkkokaupan konversion parantaminen – 5 parasta vinkkiä

Ihmisten ajankäyttötottumukset ovat muuttuneet rajusti tämän vuosituhannen aikana. Verkossa asioimisen yleistyminen ja helpottuminen ovat tehneet monista palveluista tavoitettavia vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä. Muutos näkyy myös kulutuskäyttäytymisessä: tavaratalojen ja kivijalkamyymälöiden lisäksi ja ohella ostoksia tehdään verkkokaupoissa, jolloin lähes koko maailman tuotevalikoima on kuluttajan ulottuvilla vain muutaman napinpainalluksen päässä.

Lue lisää

Uusinta Twitterissä