Lisää myyntiä laskulla – ostaisiko asiakkaani osamaksulla?

 
Verkkokaupan myynti syntyy kävijöiden määrästä kerrottuna keskiostoksen summalla. Kuta useampi kävijä saadaan ostamaan, sen enemmän verkkokaupan myynti kasvaa ja kannattavuus paranee. Tämän vuoksi konversiosta eli siitä, miten moni kävijä saadaan ostamaan verkkokaupasta, puhutaan niin paljon.

Lue lisää

Löytävätkö asiakkaat ostettavaa verkkokaupastasi?

 
Verkkokauppojen määrän kasvaessa myös kuluttajat muuttuvat yhä vaativammiksi. Tuotteiden on löydyttävä helposti ja nopeasti, tai asiakas karkaa pikavauhtia kilpailevalle verkkosivulle. Tunnistamalla oman asiakasryhmäsi ja heidän tapansa toimia kasvatat kilpailukykyäsi ja saat samalla mahdollisuuden lisämyyntiin. Seuraavilla huomioilla taklaat pääkävijäprofiilit – muista kuitenkin myös mitata muutosten todellista suorituskykyä datan saamiseksi päätöksenteon tueksi!

Lue lisää

Uusinta Twitterissä