Lisää myyntiä laskulla – ostaisiko asiakkaani osamaksulla?

 
Verkkokaupan myynti syntyy kävijöiden määrästä kerrottuna keskiostoksen summalla. Kuta useampi kävijä saadaan ostamaan, sen enemmän verkkokaupan myynti kasvaa ja kannattavuus paranee. Tämän vuoksi konversiosta eli siitä, miten moni kävijä saadaan ostamaan verkkokaupasta, puhutaan niin paljon.

Lue lisää

Miksi harkita B2B verkkokaupan perustamista?

Yritysten välinen verkkokauppa ja kotimaisen verkkokaupan kasvu ovat olleet varsin suosittuja aiheita viime syksyn ja tämän kevään aikana. Tämä ei ole täysin odottamatonta, sillä tutkimustieto kertoo, että B2B liiketoiminnan digitalisoiminen on monen yrityksen tärkeimpien kehityskohteiden listalla. Miksi yritysten välinen verkkokauppa on sitten noussut niin voimakkaasti esiin?

Lue lisää

Uusinta Twitterissä