Aktian tilityksissä viiveitä / Förseningar i Aktia's betalningsöverföringar / Delays in Aktia's settlements

Posted by Maksuturva on 5.7.2017 11:17

Osalle Aktian yritysasiakkaista on muodostunut 1.–2.7. välisenä aikana virheellisiä tiliotteita. Vissa Aktias företagskunder har fått felaktiga kontoutdrag 1.-2.7. Some of Aktia's business customers have received incorrect bank statements between 1.-2. July.

 

flag_fi.png

Osalle Aktian yritysasiakkaista on muodostunut 1.–2.7. välisenä aikana virheellisiä tiliotteita ja tämä on aiheuttanut tilitysviiveitä osalle Maksuturvan asiakkaista. Tilitykset tehdään heti, kun Aktia on saanut muodostettua oikeanlaiset tilioteaineistot. Lisätietoa katkosta Aktian kotisivuilta.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

 

swe_flag-1.png

Vissa Aktias företagskunder har fått felaktiga kontoutdrag 1.-2.7. och detta har orsakat förseningar i betalningsöverföringar för några av Maksuturvas kunder. Betalningarna överförs så snabbt som Aktia har fått skapat rätt kontoutdragsinformation. Mer information hittar du på Aktias nätsidor.

Vi beklagar eventuella olägenhäter.

 

flag_en.jpg

Some of Aktia's business customers have received incorrect bank statements between 1.-2. July and this has resulted in delays in payment settlements for some of Maksuturva's customers. Payments will be settled as soon as Aktia is able to produce correct bank statement information. More information on Aktia's website (in Finnish).

We apologize for the inconvenience.

 

Uusinta Twitterissä