tyytyvainenMaksuturva följer upp kundtillfredsställelsen med hjälp av tre mätinstrument: de årliga enkäterna om såväl kundernas som partnernas belåtenhet samt en enkät som kontinuerligt samlar in responsen från konsumenterna. Resultaten från den senaste enkäten om kundtillfredsställelsen är nu klara.

Maksuturvas kunder har en synnerligen positiv uppfattning om Maksuturva som företag (4,49 på skalan 1–5). Till detta goda intryck bidrar i avsevärd grad vår kundtjänsts service, som alldeles särskilt får beröm från kundernas sida.

Här är några plock från responsen till kundtjänsten:

  • Kundtjänstens yrkeskunnighet och noggrannhet har motsvarat mina förväntningar 4,65
  • Jag är nöjd med Maksuturvas kundtjänst och dess snabba agerande 4,73
  • Jag fick vänlig betjäning hos kundtjänsten 4,70

Jag vill i detta skede tacka våra kunder för den fina och värdefulla responsen. Det är trevligt att veta att vi har lyckats ge er bra service.

Varje enkät visar dock att det alltid finns något som kan göras bättre eller behöver utvecklas. På basis av den här enkäten har vi valt att utveckla den tekniska dokumentationen. Vi siktar nu på att närmare kartlägga vad våra kunder förväntar sig i fråga om detta avsnitt i arbetet före de mera detaljerade åtgärderna. Vi kommer att ta upp detta ämne på nytt och mera ingående i våra kommande nyhetsbrev.

Sommaren är nu äntligen på väg och jag vill önska alla våra kunder och partners en riktigt avkopplande och solig sommar!

Magnus
 
Magnus Enckell
Direktör, partners och kunder

Maksuturva Media

Olemme koonneet tänne lehdistölle tarkoitetut valokuvat ja muut materiaalit. Laajemman valikoiman löydät *STT-lehdistöpalvelusta ja YouTube-kanavasta.

 

Lataa Maksuturvan logo

rgb_Maksuturva_solid.png   rgb_Maksuturva_wire_black.png   rgb_Maksuturva_wire_white.png

maksuturva-macbook.png

Senaste nytt i Twitter