5 vuotta verkkokauppaa

Maksuturva
19.4.2013 11:32:42

Maksuturva perustettiin viisi vuotta sitten turvaamaan verkkokauppojen maksuliikennettä ja tukemaan sähköistä liiketoimintaa. Tänä aikana verkkokauppa on kasvanut ja kehittynyt vauhdilla.

Verkkoliiketoiminnan osuus kasvaa jatkuvasti niin kuluttajien kuin yritystenkin välisessä kaupassa. Nuorten kulutus on lisääntynyt ja vanhemmatkin kohderyhmät ovat aktivoituneet ostamaan, kertoo Kaupan liiton ja TNS Gallupin Verkkokauppatilasto.

Yritykset kulkevat yhä useampien sovellusten viidakossa, jossa Internet ja siten myös verkkokauppa ovat siirtyneet pöytäkoneista kannettaviin, matkapuhelimiin ja tabletteihin. Suomalainen kauppa kohtaa merkittävän kansainvälisen kilpailun, kun tuotteita voi tilata mistä päin maailmaa tahansa. Samalla verkkokaupat ovat kehittyneet interaktiivisiksi, sosiaalisen median keinoin markkinoitaviksi sivustoiksi, joissa käyttäjät voivat itse suunnitella esimerkiksi tulevan autonsa ominaisuudet.

Taloussanomien ja Kauppalehden mukaan päivittäistavaroiden, erityisesti ruoan, verkko-ostaminen ottaa tällä hetkellä vauhdikkaita ensiaskeleitaan Suomessa. Markkinaosuuksia jaetaan nyt monilla toimialoilla, ja uusillakin yrittäjillä on mahdollisuus menestyä. Verkkokaupan menestystä näyttää ohjaavan kaksi suuntausta: tehokkuus ja ostamisen elämyksellisyys.

Me Maksuturvassa tuemme asiakkaidemme toimintaa ja kehitämme palveluitamme vastaamaan uusimpiin haasteisiin. Toimintamme aikana olemme lanseeranneet monipuolisen palveluvalikoiman, jota muokkaamme jatkuvasti asiakaspalautteen pohjalta. Jos sinulla on toiveita palveluumme liittyen, anna meille palautetta yhteydenottolomakkeellamme »

kakku

Maksuturva Media

Olemme koonneet tänne lehdistölle tarkoitetut valokuvat ja muut materiaalit. Laajemman valikoiman löydät *STT-lehdistöpalvelusta ja YouTube-kanavasta.

 

Lataa Maksuturvan logo

rgb_Maksuturva_solid.png   rgb_Maksuturva_wire_black.png   rgb_Maksuturva_wire_white.png

maksuturva-macbook.png

Uusinta Twitterissä