tyytyvainenMaksuturva seuraa asiakkaidensa tyytyväisyyttä kolmella mittarilla; vuosittain toteutettavilla asiakastyytyväisyys- ja kumppanityytyväisyyskyselyillä, sekä jatkuvalla kuluttajapalautetta keräävällä kyselyllä. Viimeisimmän asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat nyt valmistuneet.

Maksuturvan asiakkaiden mielikuva Maksuturvasta yrityksenä on erittäin positiivinen (4,49 asteikolla 1-5). Tähän vaikuttaa merkittävästi asiakaspalvelumme toiminta, joka saa erityistä kiitosta asiakkailtamme.

Asiakaspalvelun palaute väittämittäin:

  • Asiakaspalvelun ammattitaito ja täsmällisyys ovat vastanneet odotuksiani 4,65
  • Olen tyytyväinen Maksuturvan asiakaspalvelun nopeuteen 4,73
  • Asiakaspalvelusta saamani palvelu oli ystävällistä 4,70

Haluan tässä kohtaa kiittää asiakkaitamme hienosta ja arvokkaasta palautteesta. On mukavaa tietää, että olemme onnistuneet palvelemaan teitä hyvin.

Jokaisesta kyselystä tulee kuitenkin ottaa jotain opiksi ja kehitystyön alle. Tästä kyselystä olemme valinneet teknisen dokumentaation kehittämisen. Tulemme vielä kartoittamaan tarkemmin asiakkaidemme odotuksia tämän osion suhteen ennen tarkkojen toimenpiteiden valintaa, joten palaamme tähän aiheeseen tarkemmin tulevissa uutiskirjeissä.

Kesä alkaa vihdoin tehdä tuloaan ja haluankin toivottaa kaikille asiakkaillemme ja kumppaneillemme rentouttavaa ja auringontäyteistä kesää!

Magnus

Magnus Enckell
Asiakkuus- ja kumppanuusjohtaja
 
 
 
 
 
 
 
 

Tilaa uutiskirje

[smt_hubspot_form formid=e275e459-d023-49ca-9368-97e49517b444 ]

Maksuturva Media

Olemme koonneet tänne lehdistölle tarkoitetut valokuvat ja muut materiaalit. Laajemman valikoiman löydät *STT-lehdistöpalvelusta ja YouTube-kanavasta.

 

Lataa Maksuturvan logo

rgb_Maksuturva_solid.png   rgb_Maksuturva_wire_black.png   rgb_Maksuturva_wire_white.png

maksuturva-macbook.png

Uusinta Twitterissä