Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2014 –listauksessa voittosijoille nousi myös verkkokauppaa harjoittavia yrityksiä: Suomen arvostetuimmaksi urheilukauppabrändiksi nousi ulkoilu- ja retkeilyvaatteita myyvä Partioaitta. Vaatekauppapuolella ykkössijan pyydysti Nanso, ja kakkossijalle asettui lastenvaateketju Reima. Maksuturva onnittelee asiakkaitaan, jotka nousivat voittosijoille yli 1000 tutkitun brändin joukosta!

eee

Brändien rakentaminen vaatii yrityksissä pitkäjänteistä työtä, ja verkkokauppatoiminta tuo omat mausteensa asiakkaiden mielikuviin brändeihin liittyen. Brändien arvostukseen vaikuttavat vahvasti paitsi mielikuvat yrityksestä, myös tuotteiden ja saadun palvelukokemuksen laatu. Etämyynnissä palvelukokemus korostuu entisestään, koska tuotteita ei voi fyysisesti testailla ennen kuin tilaus on tehty. Näin ollen yrityksen on kyettävä tarjoamaan sujuva ostokokemus paitsi tuotteen tilausvaiheessa, myös silloin kun tilauksen kanssa on ongelmia tai esimerkiksi väärän kokoinen vaate joudutaan palauttamaan.

Maksuturvan tavoitteena on omalta osaltaan auttaa verkkokauppoja tarjoamaan asiakkailleen sujuva ostokokemus ja hallitsemaan ostamisen jälkeisiä asiakaspalvelutilanteita. Älykkäitä palveluita käytettäessä verkkokaupan ylläpito tehostuu ja aikaa jää myyntiin ja asiakaspalveluun panostamiseen:

Maksuturvan mukaan tuominen on vähentänyt erityisesti palautuksiin liittyvää työtämme huomattavasti”, toteaa esimerkiksi Nanso Groupin Liisa Vilén.

Maksuturva Media

Olemme koonneet tänne lehdistölle tarkoitetut valokuvat ja muut materiaalit. Laajemman valikoiman löydät *STT-lehdistöpalvelusta ja YouTube-kanavasta.

 

Lataa Maksuturvan logo

rgb_Maksuturva_solid.png   rgb_Maksuturva_wire_black.png   rgb_Maksuturva_wire_white.png

maksuturva-macbook.png

Uusinta Twitterissä