Maksuturva_Prospercart

ProsperCartin versiosta 2.4 alkaen Maksuturvan maksutavat löytyvät ProsperCartin valmiiksi integroidusta maksutapavalikoimasta. Uusi integraatio yhdistää kahden vahvan toimijan edut verkkokaupalle mielenkiintoisella ja toimintaa tehostavalla tavalla.

ProsperCartin vahvuuksia taustaprosessien optimoinnissa ovat tilausten käsittelyn ja hallinnan prosessit, sisäänrakennettu ostotilausjärjestelmä joka mahdollistaa varaston kiertonopeuden optimoinnin, sekä kassajärjestelmä fyysiselle kaupalle. Maksuturvan vahvuudet liittyvät palautustenhallinnan prosessien ja tilitysten sekä raportoinnin optimoimiseen.

”Uusi integraatio tarjoaa paitsi tehokkaita vaihtoehtoja taustaprosessien optimoimiselle myös uusia mahdollisuuksia verkkokaupalle”, sanoo Vesa Nippala, ProsperCartin toimitusjohtaja.

”ProsperCartin yhden sivun räätälöitävä ostoskori yhdessä tarjoamamme upotettavan korttimaksulomakkeen kanssa mahdollistavat aidon yhden sivun ostoskorin”, toteaa Magnus Enckell, Maksuturvan kumppanuusjohtaja. ”Voimme tarjota asiakkaillemme myös räätälöidyn lasku ja erämaksusivun verkkokaupan brändillä saumattoman ostokokemuksen vahvistamiseksi”, Magnus Enckell jatkaa.

Lisätietoja yhteistyöstä antavat Vesa Nippala ProsperCartista ja Magnus Enckell Maksuturvasta. Ratkaisuista lisätietoja saa osoitteista myynti@maksuturva.fi ja myynti@prospercart.fi

ProsperCart® on suomalainen verkkokauppa-ohjelmisto, joka on suunniteltu ratkaisemaan verkkokauppiaan myynnin ja ostamisen ongelmat monikanavaisesti, niin verkossa kuin myymälässä. ProsperCartilla voidaan toteuttaa responsiivinen verkkokauppa, joka toimii saumattomasti niin tietokoneella, kannettavalla, tabletilla kuin älypuhelimellakin. ProsperCart tukee verkkokaupan menestystä auttamalla luomaan lisää myyntiä parantamalla hakukonenäkyvyyttä ja konversiotasoa.

ProsperCart sisältää monipuolisten raporttien ja muiden toimintojen lisäksi sisäänrakennetun kassajärjestelmän ja ostotilausjärjestelmän, joten se on käytännössä myös PK-yrityksen ERP- eli toiminnanohjausjärjestelmä. ProsperCart on helppokäyttöinen ja joustava myös suurilla tilausvolyymeillä ja siksi monet verkkokaupat vaihtavatkin alustansa ProsperCartiin liiketoimintansa kasvaessa.

ProsperCart Oy on vuonna 2004 perustettu yritys, joka työllistää 13 henkilöä Tampereella.

Tutustu ProsperCartin mahdollisuuksiin katsomalla esittelyvideot:

Lue lisää ohjelmiston eduista:

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!